خاطرات بارداری

اولین خرید سیسمونی😍

1399/3/8 10:20
نویسنده : Leila
199 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم؛

دیروز شما دقیقا ۲۸ هفته ۲ روزت بود،(۱۹۸ روز گذشته و ۸۲ روز مونده تا تولد شما)

بابایی همون جور که قول داده بود وقتی از سرکار اومد رفتیم برای شما خرید😍

اولین چیزی که خریدیم یه تخت و یک کمد خیلی خوشگل بود که از بلوار کامیاب خریدیم ولی متاسفانه نشد بیاریم آخه تو ماشین جا نمیشد که حالا امروز قرار که بابا بره بیاره بعد تخت و کمد رفتیم ای سرهمی صورتی خیلی خوشگل و خریدیم بعدشم رفتیم یه سرویس تشک گاردار(تشک گارد دار،لحاف،بالشت،تشک بازی،آغوشی شیردهی)راسش هیچ وقت فکر نمیکردم این سرویس رو بگیریم آخه مدت کوتاهی میش ازش استفاده کرد نسبت ب این موضوع قیمت زیادی داشت اما وقتی داخل مغازه شدیم و من ب بابا گفتم از اینا بگیریم فورا قبول کرد چقد دخترشو دوست داره😍❤ همیشه دوست داشتم از این سرویسا داشته باشی تشک گارد دارش عالیه چون غلت بزنی نمیوفتی،عاشق این بودم ک شما رو توی تشک بازیش بزارم و خودم آشپزی کنم شما واس خودت بازی کنی تو رویاهام میدیدم حتی تصورم این ک شما پاهاتو با دستت میگیری میبری سمت دهنت همینجوری بازی میکنی😍 بعدشم ک آغوشیش دوس دارم ک راحتر شما رو بغل میکنم اینجوری خلاصه برای دختر خوشگلم گرفتیم با یه دونه زیر انداز برای روی تختت وای که چه ذوقی داشت خرید برای  دختر کوچولوم وقتی اومدیم خونه همه رو باز کردم چقدر خوشگلن که به سلامتی ازشون استفاده کنی ❤❤❤

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)