خاطرات بارداری

۳۰ اردیبهشت ۹۹

1399/3/6 13:28
نویسنده : Leila
64 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم؛

حس خیلی خوبی دارم خواستم بیام اینجا تا حسمو باهات شریک بشم میدونی داشتم ب این فک میکردم انشالله ب دنیا بیای با هم آهنگ بزاریم برقصیم😄😍

دلم میخواد مادر شادی باشم برات،

آروم بشینی من موهاتو شونه کنم😍 آخ ک دلم ضعف رف،

حالا اینقد حس خوب میبینی فک نکنی من بارداری آسونی دارم😄 نیم ساعت پیش از کمر درد داشتم ب خودم میپیچیدم اینارم بدون قدر مادرتو بدون دخترجان😄



دختر عزیزم سلام؛

امروز دقیقا وارد هفته ۲۸ شدی و ۱۹۰ روز از بارداریم میگذره و ۹۰ روز دیگ باقی مونده تا ببینمت با تمام وجود دعا میکنم این روزهارو ب سلامتی باهم بگذرونیم و من صحیح و سالم شمارو بغل کنم و از بیمارستان بریم خونه،

ی چیز جالب ک دوست دارم بدونی اینکه ۲۱ اسفند تولدم بود و شما هم ۱۲۱ روزه بودی😍تفاهم مادر دختری❤.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)